joi, 20 martie 2014

IUBIM, Doamne!
IUBIRII mele, de dincolo de viaţă, de dincoace de moarte…

Răstigneşte-mă
Pe crucea Iubirii
Şi bate-mi în palme cuiele
Tuturor cuvintelor tale nerostite...

Răstigneşte-mă
Şi lasă spinii trăitelor neîntâmplări
Să-mi atingă fruntea
Cu linia vieţii - curgând spre cer

Răstigneşte-mă
Apoi cheamă noaptea
Şi fă-o giulgiul curat
Ce va să ascundă rănile neînţelesului Târziu...

Răstigneşte-mă
Şi roagă Începutul – Cuvântul neîncuvântat –
Să te întoarcă înapoi,
Înlăuntrul prea durutului DOR...

Te rog, întinde din nou mâna,
Coboară-mi răstignirea şi
Aşeaz-o, definitiv, în viaţă.

Roagă Dumnezeirea
Să-mi ierte îndrăzneala
De a trăi, în genunchi,
Învierea -
Cu IUBIREA pre moarte călcând!
Şi rostind:
IUBIM, Doamne, iartă ne-morţii noastre IUBIREA!
...Şi răstigneşte-mă din nou, dumnezeieşte, până când.
Când...


19 martie 2014, 4.15 a.m.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu