duminică, 30 martie 2014

De-a fi!

De-a fi!

Mi s-a făcut de-a ieri, şi azi, şi mâine
Şi de-o statornică lumină în fereastră
Cum i se face spicului de pâine
Şi ne-muririi de Iubirea noastră...

Mi s-a făcut de Facere, Iubire,
De-a despleti în rugi târzii păcatul
Mi s-a făcut de-a nu muri-murire
Şi de-a trăi frumos neîntâmplatul.

Mi s-a făcut de gând şi de tăcere
De-a muguri albi nuntiţi în primăvară
Mi s-a făcut din inimă - durere
Şi din sărut şi-mbrăţişări – povară

Mi s-a făcut de întrebări şi fluturi
Şi de magnolii albe-nsingurate
Cum ţi se face visul, când te scuturi
De amintiri. De-nsângerări. De noapte.

Mi s-a făcut de a rămâne-n viaţă
Cum din plecări, sub paşi, rămâne drumul
Mi s-a făcut de DOR, de dimineaţă,
De aşteptări prea lungi. De Doi. De Unul.

Mi s-a făcut de-aproape şi departe
Mi s-a făcut că simţi şi ştii. Că vii!
Mi s-a făcut de-a viaţă şi de-a moarte,
De-a fi sau de-a nu fi... De-a fi!


28 martie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu